duminică, 6 iunie 2010

Crezi ca ru esti singurul?

Ce zâmbet parşiv aveţi, domnule Funeriu! Pacat că nu-mi plac zâmbetele parşive! Câtă ironie, cât dispreţ, câtă infatuare într-o singură grimasă!

Domnule Funeriu, astăzi, o jurnalistă v-a întrebat dacă aţi luat o decizie în ceea ce o priveşte pe doamna Mandas-Vergu. Lipsa oricărui răspuns al dumneavoastră, cu excepţia unei grimase sictirite m-a jignit pe mine, cetăţeanul. Şi m-a dezamăgit.

Aţi fost singurul ministru din cabinetul Boc care îmi spunea ceva, la nivel profesional. Am avut încredere în faptul că sunteţi un personaj cosmopolit, că în Universităţile din străinătate aţi învăţat ce înseamnă respectul. Nu v-aş putea contesta calităţile profesionale. Poate că totuşi succesele v-au făcut încrezut, iar trufia nu este o calitate. Eu mi-aş dori doar să nu vă mai văd la televizor, să nu mai faceţi politică.

Nu vreau să scriu despre câte ne-a transmis Guvernul în ultimele zile. Despre cum ne călcaţi în picioare. Astăzi vreau doar să fiţi dumneavoastră primul care pleacă. Mergeţi la eprubete!

Pentru lipsa asta elementară de bun simţ! Pentru că sunteţi reprezentantul Educaţiei româneşti. Iar educaţia unui tânăr înseamnă şi deprinderea normelor de conduită socială. Pe care nu le aveţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu